Monday 23 April 2012

Rahsia di sebalik garu bontot???




Assalamualaikum....

Seharian x post kat blog ak ni.. Tadi masa ak dok belek2 kat fb aku, aku ternampak satu blog yang menceritakan tentang rahsia garu bontot... Sebelum aku buka, aku tertanya-tanya, apakah rahsianya kita garu bontot kan... Setahu aku, kalau kita garu bontot kalau kita rasa gatal or ada cacing kat celah bontot kan.. Sorry kalau terguna perkataan yang agak kasar tp just nk kongsi apa yang ak ad terbaca dengan korang.. Berbalik kepada blog yang aku baca tu  pasal rahsia garu bontot, aku akan ceritakn apakah rahsianya...

Okay... Blog ni ada menceritakan tentang satu kejadian yang aneh terjadi kepada seorang penganggur di Cameron Highland... Penganggur ni asyik menggaru bontotnya dan orang ramai menganggap bontotnya gatal tapi sebenarnya sangkaan orang ramai tersilap. Habis kalau x gatal, sebab apa dia garu??? Itulah persoalan yang sedang anda semua  fikirkan.. Betul x?? Meh aku ceritakan apa rahsianya penganggur ni garu bontot.

Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik telah menahan penganggur tersebut sebabnya sering kali nampak dia garu bontot.. Kalau kita tengok pun, mesti pelik kan tengok orang sama je yang selalu garu bontot. Setelah di tahan, penganggur tesebut ditahan dan polis telah check keselurahan anggota badannya termasuk di bontotnya.. Apakah polis jumpa? 

Rupanya-rupanya polis jumpa 8.90 gram heroin dalam duburnya. Ish2..... Ingatkan apa rahsianya kan, rupa-rupanya menyimpan dadah kat celah bontot.. Macam2 kan orang sekarang ni nak menyimpan dadah...X rasa geli ke nak amik dadah tu kat celah bontot... Huhuhuhh....

Setelah didapati bersalah, lelaki tersebut di tahan reman selama 4 hari di lokap IPD  bagi membantu siasatan.. Apakah yang kita dapat dari story kat atas ni??? Jangan sangka orang yang garu bontot tu gatal sebenarnya, mungkin dia ada menyimpan something kt celah bontot dia.. Hahahahaha... Jangan lak korang saja2 pergi tangkap orang yang garu bontot, kang dapat free lima ringgit kat muka or makan kasut saiz 8 pulak...

Sorry kalau ada terkasar bahasa or tersilap information.. Just nak kongsi cerita ini dengan korang suma...
Sekian, assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment