Saturday 5 May 2012

Pembongkaran misteri BERSIH 3.0...


Assalamualaikum..

Da lama x update blog ni lak kan.... Okay2.. Hari ni aku nak berkongsi lagi pasal cerita polis langgar pendemo masa BERSIH 28 April 2012 yang lalu... Aku ada terlihat 1 video ni memang jelas menceritakan situasi sebenar yang berlaku semasa kejadian itu... Video ini telah di ulas oleh pihak 'Kami Cinta Keamanan'.. Kami Cinta Keamanan ini adalah 1 agensi yang telah mengulas dengan teliti tentang kemalangan yang membabitkan anggota polis dengan pendemo tu... 

Aku dapat rasakan, setelah korang tengok video yang bakal ak pos ni, korang akan lebih nampak dan faham keadaan yang berlaku sebelum, semasa dan selepas berlaku kejadian berlanggar tersebut.. Korang boleh menilai sendiri, siapa yang betul dan siapa yang salah.... Semua terserah di tangan dan bahu serta mata anda... Macam pernah ak story sebelum ni, ak x berpihak mana2 parti coz aku jenis neutral dan aku rasa Kami Cinta Keamanan ini adalah satu agensi yang tidak menyokong mana2 parti same like me la kan.. Cakap banyak pun x guna, korang pun mesti bosan dan menguap banyak kali kalau aku tulis lagi panjang ni..

Kat bawah ni aku sertakan video siap ada penerangan lagi, bagi korang tengok apa yang telah terjadi sebenarnya.. Kita jangan menuding jari kepada 1 pihak sahaja dan korang kena study dan siasat dulu sebelum nak salahkan seseorang or sesuatu parti... Korang kena buat CSI dulu, br ley taw dengan terperinci. Okay, okay, okay... Korg tengok video bwh ini.


Sekali lagi aku bgtau, korang teliti dan dan tengok betul2 dengan kejadian ini berlaku... jangan miss setiap saat tau... Setakat ini sahaja untuk kali ini.. Kalau ada terkasar dan tersalah info, maafkan diri ini.. Sekian, assalamualaikum..

0 comments:

Post a Comment